.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 17 هفته بيماري ، امام جمعه نکا فردا نماز جمعه را اقامه مي‌كند‌

پس از 17 هفته بيماري، امام جمعه نكا كه مسئول دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران نيز هست، فردا نماز جمعه را اقامه‌ مي‌كند.

مسئول امور فرهنگي ستاد اقامه نماز شهرستان نكا در گفت‌‌وگو با فارس اظهار داشت: در آستانه سالروز تشكيل نخستين نماز جمعه در نظام جمهوري اسلامي حجت‌الاسلام محمدباقر محمدي لاييني فردا نماز جمعه را اقامه مي‌كند.
ناصر فتح‌اللهي با اشاره به اهميت و جايگاه نماز جمعه در نظام جمهوري اسلامي ايران افزود: اهتمام به اقامه نماز جمعه داراي بركات فراواني است و خطبه‌هاي نماز جمعه معتبرترين اخبار و اطلاعات ديني و روز را اطلاع رساني مي‌كند.
وي با بيان اينكه اطلاع رساني در نماز جمعه توسط امام جمعه از هر نوع اطلاع‌رساني در جامعه نافذتر و قوي‌تر است، بيان داشت: مردم با تاسي از فرمايشات ائمه جمعه آينده خود را تضمين مي‌كنند.
فتح اللهي اضافه كرد: تريبون نماز جمعه داراي نكات مهم، سازنده، ضروري و با اولويت است كه با توجه نسبت به آن مي‌توان آينده و سعادت خود را تضمين كرد.
اين مسئول فرهنگي افزود: اين فريضه نه تنها يك عبادت بلكه مظهر وحدت مسلمانان و بيانگر اتحاد و انسجام همه جانبه آنان در برابر دشمنان و مستكبران است.
وي ادامه داد: اسلام، ديني اجتماعي و نماز جمعه مظهر اجتماع است، نماز جمعه مظهر وحدت جامعه ايماني و تجلي قدرت و صلابت مؤمنان است، در نماز جمعه همه قشرها، طبقات و اصناف جامعه، وحدت و يكپارچگي را تجربه كرده و چهره واقعي خود را در آينه اجتماع مشاهده مي‌كنند.
وي اضافه كرد: در اين اجتماع بزرگ توحيدي، همه دوشادوش يكديگر و با يك هدف، به سوي يك قبله و يك جهت به عبادت بر مي‌خيزند و ياد خدا را در هميشه تاريخ زنده مي‌دارند.
فتح‌اللهي با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگي به مناسبت سالروز تشكيل نخستين نماز جمعه در نظام جمهوري اسلامي يادآور شد: برگزاري جلسه شوراي اداري در محل مصلاي نماز جمعه، ارسال نامه به ادارات براي ثبت پيام ويژه گراميداشت نماز جمعه، برگزاري نمايشگاه كتاب، برگزاري ايستگاه‌هاي صلواتي در روز جمعه، همايش شوراها و دهياران و نماز جمعه، برگزاري اردوي طرح رهپويان ستاد اقامه نماز جمعه نكا، برگزاري مسابقات فرهنگي نماز، دعوت از ورزشكاران و هيئت ورزشي و پايگاه‌هاي مقاومت در قالب طرح پياده‌روي، ديدار با علماي منطقه و... از جمله برنامه‌هاي پيش بيني شده در اين ايام است.
حجت‌الاسلام محمد باقر محمدي لاييني امام جمعه نكا 17 هفته گذشته را به دليل بيماري حنجره قادر به اقامه نماز جمعه نبود و ائمه جمعه موقت اقامه نماز جمعه نكا را بر عهده داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1389
انشاء الله خداوند حاج آقاي لاييني را براي استان حفظ نماييد و سلامتي كامل به ايشان عنايت فرمايد
یک شهروند 31 تير 1389
بهتراست از روحانیون جوان وخوشفکر به عنوان امام جمعه موقت استفاده شود.
رضايي 3 مرداد 1389
واقعا ايشون نعمت بزرگي براي نكا ومنطقه است باصلوات بري سلامتي ايشون
فخرالدین معصومی 1 مهر 1389
باآرزوی سلامتی برای تمام مومنین بخصوص آقای لایینی امام جمعه محترم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.